Haziran 18, 2006

PDA - "USUL HAKKINDA"!

Pembe Domates Ağı'na katılmak için kimi dostlar, "ağa katılmayı düşünmeyen ama bu sitedeki her içerik yenilenmesinden haberdar olmak isteyenler" için kullandığım en alttaki kutuya adres bırakmış (Bloglet). Bu biçimde onlar bizim kendi aramızdaki iletişimden haberdar olamıyorlardı. Bu yüzden katılmak istediklerinden emin olduğum dört beş kişiyi bugün ben listeye dahil ettim. PDA İletişim Ağı için http://groups.yahoo.com/group/pembedomates/ adresindeki listeye üye olmak yeterli oysa. Diğerinin bununla ilgisi yok. Bir ileteyim istedim...

1 yorum:

Tijen dedi ki...

biliyor musunuz benim pembelerde çiçek alameti var bugünlerde.. dün sevinçle gördüm. çiçek demek hemen domates alacagim demek degil elbet ama ne bileyim içim sevinç doldu. üzerlerinde minik sinekler gördüm, basladim ayiklamaya. ilaç vermiyoruz malum! çok güzeller çok! resimlerini çekip gönderecegim buraya.
bir de pazarda çikar çikmaz haberdar edecegim söz!
sevgiler burhaniye'den..
tijen